Podijelite
Interaktivna razmjena informacija između vaših uređaja i našeg sistema za upravljanje servisnim uslugama uvijek kad je potrebna visokokvalitetna podrška za održavanje.
CS Remote Care pruža vrhunsku komunikaciju među uređajima (M2M) između bizhub uređaja za ispis i servisne organizacije kompanije Konica Minolta: Daljinskom vezom prenose se svi relevantni sistemski podaci u stvarnom vremenu, čime se servisnoj službi kompanije Konica Minolta rano javlja o potrebi rutinskog održavanja ili bilo kojoj drugoj intervenciji, npr. radi otklanjanja tehničkog problema.Koristeći put za daljinsku komunikaciju moguće je pokrenuti automatizirane usluge, kao što je isporučivanje potrošnih materijala i izvršavati zadatke daljinskim putem, uključujući usluge kao što su ažuriranja ugrađenog softvera i postavki uređaja. Uz pomoć kontrolne ploče za udaljeni rad, krajnjim korisnicima se mogu davati smjernice i upute na daljinu. Web portal obuhvata grafičko web sučelje jednostavno za korištenje s informacijama o statusu uređaja i sekcijom za izvještavanje.Koncept usluge CS Remote Care predstavlja garanciju kompanije Konica Minolta za maksimalnu dostupnost sistema. Moguće je minimizirati vrijeme zastoja uređaja za ispis, povećati produktivnost i planirati rutinsko održavanje u skladu s rasporedima rada korisnika.
Tekstna polja sa slovima * su obavezna!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings