Pcounter


Računovodstveni softver zasnovan na serveru s upravljanjem ponudama i svestranim funkcijama za pokrivanje troškova.


Kao sofisticirano serversko rješenje za upravljanje štampačima i računovodstvo, program Pcounter pomaže kompanijama i obrazovnim ustanovama da precizno prate korištenje svih mrežnih štampača i dodjeljuje troškove štampanja, kopiranja, skeniranja i faksiranja projektima, odjelima, korisnicima i klijentskim računima. Različiti opcionalni modulu programa Pcounter nude fleksibilne mogućnosti prilagođavanja.


Tok rada za Pcounter

Pcounter

Pcounter

Centralizirano upravljanje korisnicima i ulogama

  • Centralna baza podataka
  • Integriranje s direktorijima korisnika
  • Predlošci dozvola
  • Centralizirano upravljanje provjeravanjem vjerodostojnosti

Upravljanje budžetom i kvotama

  • Jednostavno upravljanje kvotama
  • Periodično poništavanje kvota
  • Terminal za dopunjavanje gotovine (opcionalno)
  • Web blagajnik za Pcounter (opcionalno)
  • Web plaćanje za Pcounter (opcionalno)

Dodjeljivanje troškova i povrat novca

  • Osnovno obračunavanje štampanja i nadzor
  • Napredno obračunavanje štampanja, kopiranja, skeniranja i faksiranja
  • Automatsko praćenje
  • Upravljanje tabelama cijena
  • Voditelj radne stanice za Pcounter

Detaljno izvještavanje o dobitku i troškovima

  • Kreiranje izvještaja
  • Izvoz prijavljenih podataka
  • Web izvještaj za Pcounter (opcionalno)

Dodatni moduli

  • Ugrađeni Pcounter
    Pristup ličnom redoslijedu štampanja putem ekrana uređaja bizhub osjetljivog na dodir; na ekran uređaja ugrađuje funkcije kao što su provjera vjerodostojnosti korisnika, zadržavanje zadatka štampanja na serveru i obračunavanje.
  • Web plaćanje za Pcounter
    Omogućava korisnicima da dopune račune putem interneta bez uključivanja zaposlenih; važna funkcija za akademske institucije.
  • Voditelj radne stanice za Pcounter
    Omogućava obračunavanje zadataka štampanja poslanih putem direktnog štampanja praćenjem aktivnosti štampanja na uređajima koji nisu povezani na Pcounter.
  • Prilagođeni komplet podataka za Pcounter
    Omogućava integriranje programa Pcounter s postojećim informacijskim sistemima i poslovnim procesima koristeći Pcounter API.
  • Web izvještaj za Pcounter
    Jednostavni pristup putem internetsko sučelja do naprednih pregleda, izvještaja i grafikona; olakšava praćenje statističkih podataka i analizu s bilo koje radne stanice na mreži.
  • Web blagajnik za Pcounter
    Omogućava zaposlenicima bez administratorskih prava da upravljaju korisničkim računima za Pcounter s bilo koje radne stanice, npr. da deponiraju ili povlače novac, kreiraju korisničke račune, štampaju račune itd.
  • Povezivanje prilagođenog kompleta podataka za Pcounter
    Omogućava klijentu da zamijeni stanje na korisničkom računu za Pcounter eksternom bazom podataka ili rješenjem za mikroplaćanje, koje će zatim koristiti Pcounter.
  • Aplikacija za izdavanje štampe za Pcounter
    Omogućava korisnicima iOS uređaja da štampaju dokumente sa servera programa Pcounter na povezanom višefunkcionalnom periferijskom uređaju po vlastitom izboru bez prethodnog odabira redoslijeda štampanja.

Preuzmite brošuru o proizvodu odmah kako biste imali sve informacije pri ruci.

Pcounter brošura

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Obrazac

Da, želim primati informacije preko:

za trenutne proizvode i usluge Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH i za ostale pridružene kompanije unutar grupacije, kreirane za naše lično interesovanje. Vaši podaci će biti procesuirani u skladu s našom politikom privatnosti.

Tekstna polja sa slovima * su obavezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings