Optimizirajte upravljanje ugovorima pomoću automatiziranih procesa

Savršena administracija ugovora povećava transparentnost i smanjuje troškove

Pametan pristup: digitalno upravljanje ugovorima.


Upravljanje ugovorima nije lako, neovisno jesu li s kupcima, trgovcima, partnerima ili zaposlenicima – a čak i naizgled bezopasne greške pri tome mogu izazvati kazne zbog nepridržavanja, gubitak prilika i potencijalno skupocjene pravne revizije. Izazovi i neučinkovitosti povezane s papirnim, ručnim procesima povećavaju mogućnost pojave takvih problema.

Neovisno jeste li uključeni u upravljanje ugovorima o investicijskim uslugama i aktivnostima, okvirnim sporazumima, ugovorima za licenciranje ili održavanje, ili jednostavno ugovorima povezanim s bilo kojim od navedenih, digitalnim snimanjem svih dokumenata povezanih s pojedinim ugovorom (uključujući poruke e-pošte, protokole itd.) oblikujete osnovnu bazu za veću kontrolu i bolji pregled. 


Automatizirani procesi i sistem baze podataka će učinkovitije upravljati vašim ugovorima, organizirati kontroliranje, kupovinu i arhiviranje, automatizirati procese i još mnogo toga.

Upravljanje ugovorima

Upravljanje ugovorima

Digitalizacija ugovora

Digitalizacijom ugovora papir se potpuno uklanja iz procesa, a pojednostavljuju se skladištenje i dohvat postavljenjem ugovora u jednu centralnu bazu podataka. Tako korporativnim ugovorima možete jednostavno i učinkovito upravljati. Sada su, zahvaljujući alatima za upravljanje ugovorima kompanije Konica Minolta, sve potrebne informacije – od pretraživanja teksta cijelog sadržaja ugovora do analize svih relevantnih parametara ugovora – dostupne pritiskom na dugme.

A zahvaljujući funkcijama poput cjelovitog mapiranja svih dokumenata u objedinjenom sistemu i automatskom generiranju podsjetnika nikada više nećete izgubiti pregled nad ugovornim periodima i rokovima. Sve navedeno znači da propušteni rokovi postaju stvar prošlosti, a da ugovorene uslove možete iskoristiti na najbolji mogući način.

Hardware
hardware icon
Hardver kompanije Konica Minolta za štampanje

Želite vrhunske performanse u produkciji digitalne štampe? Na pravom ste mjestu. Hardverske komponente kompanije Konica Minolta za produkcijsku štampu i kancelariju predstavljaju mjerilo u branši uz uređaje koji osiguravaju revolucionarni kvalitet kolor slika, izuzetnu brzinu crno-bijele štampe, opcije završne obrade prilikom kreiranja materijala naklonjene kvalitetu kako bi se zadovoljile vaše složene specifikacije za zadatke i još mnogo toga. Bez obzira na veličinu ili područje specijalizacije vaše kompanije, naši uređaji za štampu vam omogućavaju da izgradite infrastrukturu za štampanje, upravljate digitalnim sadržajem, instalirate vrhunske mjerne instrumente i istražujete druga rješenja dizajnirana za temeljitu promjenu vašeg toka rada.

Software
software icon
Softverski proizvodi kompanije Konica Minolta

Istražite bezbrojne različite načine na koje softverski proizvodi kompanije Konica Minolta mogu unaprijediti vaše operacije. Konica Minolta rješava probleme vaše kompanije, uklapa se u različite stilove rada i nudi softverska rješenja koja odgovaraju na potrebe vaše branše. Uz davanje prioriteta vašim potrebama u svakom trenutku, Konica Minolta zadovoljava softverske zahtjeve čak i najzahtjevnijih globalnih organizacija. Korištenjem sistema možete kontrolirati troškove svih štampanih ili kopiranih izlaznih materijala, kreirati napredne sigurnosne mjere kako biste se pobrinuli da povjerljivi dokumenti ne padnu u neovlaštene ruke i još puno toga.

Usluge
service icon
Uvijek vama na usluzi

Naše iskusno i stručno specijalizirano osoblje će odgovoriti na sva vaša pitanja i pokazati vam kako da koristite proizvod. Naše službe djeluju u vašu korist, u okviru sistema podrške koji je dizajniran tako da vi i vaša kompaniji u potpunosti iskoristite sve prednosti naših rješenja. Nudimo cijeli spektar različitih usluga, uključujući optimizirane usluge štampanja uz kombiniranje vaših konsultantskih aktivnosti; implementaciju hardvera i softvera; upravljanje tôkom rada kako biste smanjili trošenje dokumenata; te pametne sigurnosne usluge kako biste održali bezbjednost poslovanja.

Upravljanje ugovorima: sve funkcije koje trebate (i jedna ili dvije dodatne)

Svako ko radi sa sporazumima i ugovorima će vam potvrditi da se dokumenti u zaduženim odjelima lako zagube, što uzrokuje teške i dugotrajne potrage. Opći pregled brzo se izgubi, a ugovorni periodi ili rokovi lako se previde. Sve to uzrokuje nepotrebnu potrošnju vremena i novca. 


Međutim, digitalno rješenje za upravljanje ugovorima kompanije Konica Minolta sada vam pomaže da učinkovito i djelotvorno upravljate svim ugovorima kompanije. U prednosti koje donosi vašoj kompaniji ili organizaciji ubrajaju se centralna administracija ugovora, transparentnost po pritisku na dugme, automatizirani procesi, jednostavna procjena ugovora, značajno olakšanje upravljanja finansijama, radni procesi za odobravanje transparentnih, prilagodljivih i potpuno dokumentiranih ugovora, zaštita podataka i još mnogo toga. 


Prednosti koje vaša kompanija ostvaruje upotrebom upravljanja ugovorima su:

   

   

Brza pretraživanja omogućavaju smanjenje troškova i optimalno iskorištavanje svih ugovorenih prednosti

Poboljšana transparentnost zahvaljujući centralnoj administraciji za ugovore

Maksimalna zaštita podataka s arhiviranjem koje ispunjava zahtjeve u pogledu revizije i dokumentiranim postupcima odobravanja

Bez propuštanja rokova zahvaljujući automatskim podsjetnicima

Savršeno integriranje u postojeće sisteme CRM/ERP

Obrazac