Digitalni štamparski uređaji za naljepnice
Sektor štampanja naljepnica porastao je u toj mjeri da je broj novih digitalnih štamparskih uređaja za naljepnice sada blizu 30 % svih mašina za štampanje širom svijeta; krajem 2015. u djelatnosti izrade naljepnica u pogonu je bilo preko 3000 digitalnih mašina za štampanje naljepnica.
U projekcijama za budućnost, predviđa se kako će udio novih digitalnih štamparskih mašina za naljepnice do 2020. na godišnjem nivou dosegnuti gotovo 40 % ili više.
S obzirom na te procjene, ukupna vrijednost digitalno odštampanih naljepnica danas se smatra većom od same vrijednosti troška štampe. Procjene pokazuju da, iako digitalno štampanje naljepnica trenutno predstavlja svega 3 do 5 % od ukupne štampe naljepnica s obzirom na količinu, predstavlja 15 do 18 % ili više od ukupne štampe s obzirom na vrijednost.
Brojne prednosti tog rastućeg sektora uključuju:
Tok rada bez zastoja
Besprijekoran radni proces postao je jedan od ključnih elemenata uspješne digitalne proizvodnje naljepnica. Smanjuje količinu grešaka i papirologije, skraćuje vrijeme reakcije te omogućava kontinuirano ažuriranje informacija o korisnicima i proizvodnji, ali i skraćuje vrijeme isporuke.
Učinkovitost troškova
U poređenju sa standardnim štampanjem naljepnica, u digitalnim procesima ne koriste se štamparske ploče niti bilo kakvi materijali za izradu ploča, hemikalije ili procesi niti se zahtijevaju dodatni vremenski intervali, zbog čega ćete uštedjeti novac.
Prednosti za proizvodnju
Za vlasnika robne marke, mogućnost smanjenja ili otklanjanja potrebe za skladištem naljepnica, skraćivanje vremena do utrživosti i povećanje učinkovitosti lanca snabdijevanja mogu biti poticajni razlozi za prelazak na digitalnu proizvodnju naljepnica. Zanimljive su i mogućnosti brze proizvodnje, brze provjere i testnog oglašavanja naljepnica.
Marketinške mogućnosti
Nove dodane vrijednosti i marketinške mogućnosti za vlasnike robnih marki – bez obzira na veličinu kompanije ‒ postale su fokusna točka za korisnike naljepnica u današnjem sve konkurentnijem okruženju. Postoje brojni primjeri digitalnih rješenja za štampanje koja omogućavaju jednostavnu izradu brojnih verzija ili varijacija, varijabilnih dizajnerskih slika, prilagođenih naljepnica, masovnih prilagođavanja, novih promotivnih mogućnosti te čak i regionalnih, sezonskih ili naljepnica za posebne događaje. Te marketinške mogućnosti digitalnim proizvođačima naljepnica nude potencijal za dodanu vrijednost i veću profitabilnost.
Okoliš i održivost
Nema nikakve sumnje da su okoliš i održivost u posljednje vrijeme postali važne teme. Proizvodnjom tačno potrebnih količina umjesto određenog postotka viškova, digitalnim štampanjem se smanjuju količine štampanog otpada. Za razliku od drugih postupaka štampanja, kod digitalnog štampanja se ne koriste hemikalije, voda niti materijali za izradu ploča.
Sigurnost brenda
Relativno novo, ali sve veće područje digitalnog dizajna i štampanja s najnovijim softverskim rješenjima sastoji se od uključivanja zaštićenih dizajnerskih pozadina i posebnih funkcija, varijabilnih slika, mikro-teksta, funkcija protiv kopiranja i brojnih drugih funkcija.
Kontrola i praćenje
Zahvaljujući tome što je digitalne naljepnice moguće štampati pojedinačno, štampači mogu izrađivati kodirane ili sekvencijalne naljepnice, izrađivati skrivene kodove usklađene s onim vidljivima te osigurati izmjenu kodova koji se mogu koristiti pomoću pametnih telefona – nudeći pritom nove mogućnosti za kontrolu i praćenje naljepnica.