Kako vaši klijenti mogu direktno ostvariti profit od transakcijskih aktivnosti?
Najveća prednost korištenja računa i izvoda za slanje promotivnih poruka je u tome da ljudi te dokumente zaista otvaraju i čitaju. Studija pod naslovom “The Future of Multi-Channel Transactional Communications” (Budućnost višekanalnih transakcijskih komunikacija) kompanije InfoTrends pokazala je da računi za komunalije, bankovni izvodi i informativna pošta predstavljaju transakcijske dokumente s najvećom stopom otvaranja od 97%.
Kako vaši klijenti mogu direktno ostvariti profit od transakcijskih aktivnosti?
Transakcijskim aktivnostima smanjuju se troškovi stavljanjem marketinških poruka u transakcijske dokumente. Pored toga, papir se dobro iskorištava i ne troši uzalud, čime se osigurava da se postojeći prazni prostor koristi na profitabilan način. Tom strategijom se ujedno snižavaju operativni troškovi, umanjuje potreba za štampanjem odvojenih brošura i štede se resursi – npr. vaš klijent više ne mora postojećim klijentima slati toliko reklamnih kampanja e-poštom. To znači i da kompanije troše manje sredstava na dodatno reklamiranje.
Ako se TransPromo materijali dobro dizajniraju, u boji i na način da vizuelno privlače pažnju radi prenošenja poruke koja se lako čita, sve su prilike da će više klijenata poruku vidjeti i djelovati u skladu s njom. I ako se saopćene informacije mogu lako razumjeti, pozivni centar vašeg klijenta neće biti opterećen ogromnim brojem poziva i upita.
Kako možete direktno ostvariti profit od transakcijskih aktivnosti?
Moći ćete generirati nove prihode na osnovu unakrsne prodaje i ostvariti novi poslovni potencijal kroz usmjeravanje na tržišnu nišu još manjeg obima za transakcijske dokumente. Bez napora.
Dodatna prednost je da ćete povećati svijest klijenata o drugim proizvodima.