Dostupnost naših usluga umnogome je ovisna o terenskim servisnim timovima kompanije Konica Minolta. Trenutno imamo više od 2.500 inženjera koji rade u 35 evropskih zemalja. Ti inženjeri osiguravaju održavanje proizvoda i pružanje usluga. Budući da naši zaposlenici putuju od klijenta do klijenta, naš servisni model trenutno predstavlja potencijalni rizik za naše klijente, kao i za naše zaposlenike. Zbog toga ćemo uvesti promjene u naš servisni model korištenjem usluga na daljinu koliko je to maksimalno moguće: Budući da su proizvodi kompanije Konica Minolta većinom dizajnirani kao IOT uređaji, platforme i aplikacije koje omogućavaju daljinsko povezivanje, vaš uređaj ćemo povezati na sisteme kompanije Konica Minolta s kojim klijenti nemaju direktan dodir. Pored toga, za vaše Konica Minolta proizvode će biti omogućeno da primaju usluge na daljinu. Ako se desi neki incident, on se treba rješavati daljinskim putem umjesto interveniranja na datoj lokaciji. Samo ako je potrebno da osiguramo povezivost ili zamijenimo hardver, posjetit će vas zaposlenik servisne službe.