Informacije kompanije Konica Minolta

Mjere za kontroliranje djelovanja Coronavirusa na dostupnost proizvoda i usluga

Langenhagen, Njemačka, 16. mart 2020.

Poštovani klijentu,

kao pouzdanog poslovnog partnera želimo vas obavijestiti o efektima coronavirusa na naše mogućnosti proizvodnje i isporuke (servisnih usluga). 

Operacije u našim proizvodnim pogonima i skladištima u Kini postepeno se obnavljaju do stabiliziranog nivoa proizvodnje usmjerenog ka savladavanju nagomilanog zaostalog posla koji je nastao zbog zatvaranja fabrika i drugih efekata povezanih s coronavirusom (npr. kašnjenja putem dobavljača). Operacije kompanije Konica Minolta Group izvan Kine omogućavaju nama i našim skladištima u Evropi da odgovorimo na određene zahtjeve naših klijenata u bliskoj budućnosti. Međutim, ne možemo isključiti mogućnost da ćemo se susretati s kašnjenjima i nestašicama (ovisno o proizvodu i/ili usluzi) iako ulažemo ogroman trud da djelovanje na vaše poslovne operacije svedemo na najmanju moguću mjeru. Operativne aktivnosti i navedeni datumi mogu varirati i izazvati poremećaje u narednih sedmicama zbog nedostataka kapaciteta za snabdijevanje i logistiku, predstojećih ograničenja za teret i radnu snagu na koja utiče dinamički razvoj Coronavirusa.

Zbog toga neprekidno sagledavamo naša pravila za snabdijevanje i raspoređivanje i pokušavamo maksimalno koristiti postojeće zalihe u cjelokupnoj globalnoj organizaciji Konica Minolta. Da biste bolje razumjeli situaciju u vezi s vašom određenom narudžbom, kontaktirajte menadžera klijenata kompanije Konica Minolta – ta osoba će vam moći odgovoriti na relevantna pitanja. 


Dostupnost naših usluga umnogome je ovisna o terenskim servisnim timovima kompanije Konica Minolta. Trenutno imamo više od 2.500 inženjera koji rade u 35 evropskih zemalja. Ti inženjeri osiguravaju održavanje proizvoda i pružanje usluga. Budući da naši zaposlenici putuju od klijenta do klijenta, naš servisni model trenutno predstavlja potencijalni rizik za naše klijente, kao i za naše zaposlenike. Zbog toga ćemo uvesti promjene u naš servisni model korištenjem usluga na daljinu koliko je to maksimalno moguće: Budući da su proizvodi kompanije Konica Minolta većinom dizajnirani kao IOT uređaji, platforme i aplikacije koje omogućavaju daljinsko povezivanje, vaš uređaj ćemo povezati na sisteme kompanije Konica Minolta s kojim klijenti nemaju direktan dodir. Pored toga, za vaše Konica Minolta proizvode će biti omogućeno da primaju usluge na daljinu. Ako se desi neki incident, on se treba rješavati daljinskim putem umjesto interveniranja na datoj lokaciji. Samo ako je potrebno da osiguramo povezivost ili zamijenimo hardver, posjetit će vas zaposlenik servisne službe.
 

Podstičemo sve zaposlenike (i redovno im šaljemo nove informacije) da pomno paze na vlastitu dobrobit i društveno okruženje te da poduzimaju mjere predostrožnosti kako bi se minimizirao rizik od zaraze, npr. pooštrene mjere za održavanje higijene, otkazivanje učestvovanja u velikim skupovima, prebacivanje sastanaka na virtuelne sastanke, podsticanje rada od kuće tamo gdje je to moguće. Putovanje u regione izložene riziku ili iz njih je zabranjeno. U slučaju inficiranja zaposlenika, djelujemo u skladu sa zakonom o zaštiti od infekcije i uveli smo mjere za minimiziranje rizika od inficiranja drugih osoba onoliko koliko je to moguće (karantin). U ovom slučaju – kao i kad je riječ o drugim bolestima ili tokom odmora – možemo angažirati druge zaposlenike obučene za servisiranje kako bi se smanjio uticaj na vaše poslovanje.
 

Uspostavili smo tim za Coronavirus koji pomno prati situaciju i trenutna dešavanja u Kini, Evropi i drugdje i ujedno planira mjere za osiguravanje dostupnosti sistema i usluga u budućnosti. Pored toga, kompanija Konica Minolta je sačinila plan za kontinuitet globalnog poslovanja koji obuhvata redovne preglede u fabrikama, procjenjivanje alternativnih dobavljača itd. kako bi se osiguralo neometano funkcioniranje lanca opskrbe.
 
Ukoliko nastupi promjena u tim okolnostima, brzo ćemo vas obavijestiti o tome. Ako imate posebnih pitanja o svojoj situaciji, kontaktirajte lokalnog menadžera klijenata kompanije Konica Minolta.
 

Srdačno,

Keiji Okamoto
generalni direktor
Konica Minolta Europe