INTELIGENTNO UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA: DIGITALIZIRAJTE SVOJE RADNE PROCESE I POSTANITE UČINKOVITIJI

Iskoristite mogućnosti m-files dms sustava


Digitalizirajte svoje poslovanje - iskoristite maksimalno svoje podatke koristeći DMS sustav! 


Je li vam teško pronaći prave informacije u pravo vrijeme? Ponekad se osjećate kao da gubite kontrolu nad svojim podacima? Niste sami. Količina podataka dramatično je porasla u proteklih nekoliko godina, a stopa rasta nastavlja se ubrzavati: analitičari predviđaju petostruki porast količine podataka u razdoblju od sedam godina do 2025. godine. Zato je iznimno bitno da svaka tvrtka počne razmišljati o uvođenju sve naprednijih i kvalitetnijih alata za upravljanje dokumentima i podacima, poznatijih pod nazivom DMS.

 

Bez učinkovitih alata za upravljanje ovom poplavom podataka, postoji realna opasnost od preopterećenja. Vaša organizacija može se naći u situaciji:

• propuštanja poslovnih prilika,
• suočavanja s administrativnim teretom,
• suočavanje s rastućim troškovima internih procesa,
• poteškoćama vezanim uz pridržavanje propisa poput GDPR-a.


Stoga je učinkovito, inteligentno upravljanje informacijama - koje se ranije nazivalo upravljanje poslovnim sadržajem (ECM) - ključno za pomoć organizacijama da svoje podatke učine produktivnijima.


 

KLJUČNI BENEFITI DIGITALIZACIJE

Povećana  efikasnost


Automatizirani tijek rada informacija pojednostavljuje ručne zadatke i procese, štedeći vrijeme i troškove i povećavajući povrat ulaganja.


Brži pristup podacima


Funkcija pretraživanja omogućuje vam pronalaženje i dohvaćanje relevantnih informacija u pravo vrijeme, brzo i jednostavno.


Povećana produktivnost


Jednostavni, transparentni tijek rada pomaže ljudima da brže pronađu informacije koje su im potrebne, što povećava produktivnost.


Sigurno arhiviranje

Arhivirane informacije više se ne mogu mijenjati ili uređivati, tako da je očuvan integritet vaših povijesnih zapisa.


Zaštita podataka i informacija


Uz potpunu kontrolu nad dopuštenjima (koja se mogu omogućiti integracijom s Active Directoryjem i LDAP-om), možete pomno upravljati tko ima pristup kojim informacijama.


Prelazak na bezpapirno poslovanje


Digitalno upravljanje i pristup informacijama pomaže vašoj organizaciji prijeći na procese bez papira i štedi dragocjeni fizički prostor.

Rad na daljinu - neizostavni dio "novog" radnog mjesta

 

Iskustvo rada na daljinu tijekom pandemije omogućilo je mnogim poslodavcima i radnicima da shvate prednosti i izazove takvog načina rada. Sada, dok organizacije razmišljaju o budućnosti u kojoj bi rad na daljinu mogao biti jednako uobičajen kao dolazak u ured, koje korake trebaju poduzeti da bi optimizirali strategije rada na daljinu za radnike, menadžere i samo poslovanje? Pročitajte naš članak "Rad na daljinu - neizostavni dio novog radnog mjesta" i saznajte sve prednosti novog radnog mjesta i kako postići da rad na daljinu postane uspješni element vaše buduće radne strategije za vaše ljude i vaš posao.
 

 


PREDNOSTI ZA POSLOVANJE KOJE DONOSI RAD NA DALJINU

Pojednostavljeno zapošljavanje vanjskih suradnika

Tvrtka koja je osposobljena za rad na daljinu može lakše surađivati s vanjskim suradnicima. Tako poslodavac može dopuniti in-house timove s određenim vještinama po potrebi, bez zapošljavanja novih ljudi na stalni radni odno

Mogućnost širenja mreže zapošljavanja

Poslodavci s politikom rada na daljinu nisu ograničeni svojom lokacijom prilikom traženja zaposlenika za popunjavanje slobodnih radnih mjesta. Ako novi zaposlenik može prihvatiti posao bez preseljenja, rad na daljinu postaje regrutacijsko čudo.

Financijske koristi

Zaposlenici koji rade na daljinu više ne trebaju stalni uredski prostor, možete uštedjeti na troškovima nekretnina radnog mjesta i drugoj infrastrukturi.
 

M-Files (DMS) - Inteligentni sustav za upravljanje informacijama


PAMETNIJI NAČIN RADA


 

Na današnjem poslovnom tržištu, ključ je identificirati podatke koji su korisni kako bismo mogli donositi informirane odluke na temelju točnih, ažurnih informacija. U takvim uvjetima  ključno je da organizacije svih vrsta kontinuirano optimiziraju i povećavaju učinkovitost i produktivnost svojih poslovnih procesa ako žele ostati korak ispred svojih konkurenata koristeći mogućnosti novih digitalnih tehnologija, poput DMS sustava.

Uvođenje inteligentnog sustava za upravljanje informacijama omogućuje organizacijama da na dispoziciji imaju najtočnije infomacije kada god im je to potrebno. DMS pomaže pri upravljanju informacijama, a također se može koristiti kao sredstvo za kontrolu rizika, jamčenje usklađenosti, omogućavanje dosljednih radnih tijekova i operativnih postupaka te usklađivanje procesa.
 

M-Files vam pomaže da:
 

  • Brzo pronađete svoje podatke omogućujući vam da donosite informirane odluke na temelju najnovijih podataka vaše tvrtke.
  • Pristupite svim relevantnim podacima u nizu različitih spremišta koristeći jednu platformu.
  • Smanjite svoje troškove ponudom brzog pristupa ovim podacima relevantnim za tvrtku.
  • Povećava produktivnost vaše tvrtke stvaranjem ubrzanih, transparentnih radnih procesa.
  • Unaprijedite suradnju među odjelima.
  • Povećate svoj ROI.


Pogledajte sve mogućnosti M-Files sustava 

 


ISTRAŽITE JOŠ MOGUĆNOSTI

OCR RJEŠENJE

OCR je tehnologija čitanja znakova iz slike, omogućava da se obradom bilo kojeg tipa dokumenta prepoznaju znakovi i tako prepoznati izvezu u drugi sustav. Ukratko, OCR softverom skraćujemo vrijeme obrade dokumenata, odnosno njegovo pretipkavanje. Ovom tehnologijom je moguće prepoznati više različitih tipova podataka kao i više određenih zona od interesa na istom dokumentu.

 OCR tehnologija (Optical Character Recognition) je vrlo primjenjiva pri obradi osobnih dokumenata i dokumentacije, a neki od tih procesa su:     

  • obrada kreditnih zahtjeva
  • čitanje javnobilježničke dokumentacije  
  • obradi bjanko mjenica, mjeničnih očitovanja, bjanko zadužnica, običnih zadužnica
  • čitanje polica osiguranja
  • obrada ulaznih faktura
  • obrada rukom ispisanih naloga za plaćanje (Virman).         


Lokalna prisutnost s globalnim dosegom


 

Bez obzira na veličinu ili lokaciju vaše organizacije, Konica Minolta ima timove i iskustvo potrebno da razumije vaše jedinstvene poslovne izazove. Sa strastvenim zaposlenicima i uredima diljem Europe i svijeta, pružamo našim klijentima su-dizajnirana rješenja koja pokrivaju sve aspekte njihovog poslovanja.

Proces digitlaliziacije je prilagođen veličini vaše tvrtke i omogućuje vam dijeljenje informacija, uvida i su-dizajniranje vremenskog okvira prema vašim prioritetima. Prije nego što procijenimo vaše izazove, naš tim prodajnih inženjera i savjetnika prvo vas sasluša. Zajedno s vama, stvorit ćemo rješenje koje će najbolje odgovarati vašim potrebama.

U vašoj suradnji s Konica Minoltom, imate potpunu podršku našeg tima (uključujući prodajne savjetnike, razvojne programere u našem IT odjelu, odjel za brigu o kupcima, odjel za podršku kupcima...) kako biste uspješno implementirali rješenja.

ZAŠTO ODABRATI INTELIGENTNA RJEŠENJA ZA UPRAVLJAJNE INFORMACIJAMA? Vaša tvrtka može povećati produktivnost, automatizirati procese i potaknuti bolju suradnju timova. Danas se posao u tvrtkama često obavlja izvan tradicionalnih ureda. Zbog toga su sigurne i učinkovite mogućnosti online rada ključne.

 

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

Vrijeme je da pokrenemo digitalnu transformaciju