Podijelite
Mnogo je razlika između malih poduzeća, kompanija srednje veličine i internacionalnih korporacija.
Svaki ima vlastite stilove upravljanja, potrebe, klijentelu i ciljeve. Bez obzira na to koju organizaciju predstavljate, Konica Minolta vam nudi rješenje za upravljanje korisnicima i troškovima koje će zadovoljiti vaše zahtjeve. Ovaj prilagodljivi softver će zadovoljiti vaše stvarne potrebe, čak i kad se one mijenjaju s razvojem kompanije.
Centraliziranim upravljanjem korisnika i troškova u kompaniji drastično se smanjuje potrošnja na usluge štampanja – često i do 30%. Ovo rješenje za nadzor možete koristiti da uživate u troškovno efikasnom i modernom okruženju za štampanje. Nema potrebe za velikim investicijama u infrastrukturu za štampanje: softver podržava višefunkcionalne štampače kompanije Konica Minolta i čak i male uredske štampače. Sve se stapa u jednostavnu i djelotvornu kontrolu nad svim vašim uređajima – bilo da imate malo poduzeće sa samo nekoliko višefunkcionalnih štampača ili internacionalnu kompaniju s uredima širom svijeta.
Želite vrhunske performanse u produkciji digitalne štampe? Na pravom ste mjestu. Hardverske komponente kompanije Konica Minolta za produkcijsku štampu i ured predstavljaju mjerilo u branši uz uređaje koji osiguravaju revolucionarni kvalitet kolor slika, izuzetnu brzinu crno-bijele štampe, opcije završne obrade prilikom kreiranja materijala naklonjene kvalitetu kako bi se zadovoljile vaše složene specifikacije za zadatke i još mnogo toga. Bez obzira na veličinu ili područje specijalizacije vaše kompanije, naši uređaji za štampu vam omogućavaju da izgradite infrastrukturu za štampanje, upravljate digitalnim sadržajem, instalirate vrhunske mjerne instrumente i istražujete druga rješenja dizajnirana za temeljitu promjenu vašeg toka rada.
SafeQ je rješenje za upravljanje štampanjem za kompanije koje je osmišljeno tako da vam omogućava kontrolu nad svim navikama u pogledu štampanja i podacima kako biste donosili odluke zasnovane na činjenicama o okruženju i infrastrukturi za štampanje u svojoj organizaciji. Koristite ovaj alat u vlastitu korist kako biste smanjili troškove štampanja, kopiranja i skeniranja. SafeQ bilježi sve aktivnosti višefunkcionalnih štampača, bez obzira na njihovu lokaciju i sve to da se ne biste morali brinuti i da biste povećali sigurnost i produktivnost.
Naše iskusno i stručno specijalizirano osoblje će odgovoriti na sva vaša pitanja i pokazati vam kako da koristite proizvod. Naše službe djeluju u vašu korist, u okviru sistema podrške koji je dizajniran tako da vi i vaša kompaniji u potpunosti iskoristite sve prednosti naših rješenja. Nudimo cijeli spektar različitih usluga, uključujući optimizirane usluge štampanja uz kombiniranje vaših konsultantskih aktivnosti; implementaciju hardvera i softvera; upravljanje tôkom rada kako biste smanjili trošenje dokumenata; te pametne sigurnosne usluge kako biste održali bezbjednost poslovanja.
Implementirajte sistem YSoft za upravljanje štampanjem u kompanijama i napravite korak naprijed. Pomozite da se uvede savremeno okruženje za štampanje koje je fleksibilno, troškovno efikasno i sigurno. Ovaj alat za upravljanje korisnicima i troškovima će transformirati način na koji kontrolirate infrastrukturu za štampanje. Preuzmite kontrolu na budžetom uz praćenje svih troškova skeniranja, štampanja i kopiranja po korisniku, po uređaju ili po uredu. Uočite problematično ponašanje u domenu štampanja i prilagodite pravila na odgovarajući način. Ovo centralizirano okruženje za štampanje predstavlja serversku aplikaciju koja je povezana na sve vaše umrežene uređaje u imeniku kompanije, što vam omogućava da postavljate pravila upravljanja ili uvodite mnogo efikasnije tokove rada.
Uz ovo rješenje za nadzor možete uvijek pratiti šta se tačno dešava, čak i ako vaša organizacija izvršava brojne projekte za mnogo klijenata. Možete dodijeliti šifru za obračunavanje svakom pojedinačnom klijentu i dodijeliti troškove odgovarajućim projektima. Na taj način je mnogo lakše klijentu zaračunati tačne troškove za štampanje, umjesto da se uvijek i iznova pokrivaju. Analizirajte jasne grafikone i izvještaje o upravljanju kako biste sastavili brze i sveobuhvatne preglede. Da biste ostvarili veću jasnoću i efikasnost, može kreirati i vlastite, prilagođene izvještaje.
YSoft SafeQ je djelotvoran, fleksibilan i sveobuhvatan alat za upravljanje korisnicima i troškovima koji će vam osigurati sve funkcije koje su vam potrebne za optimiziranje toka rada, uštedu novca i iskorištavanje transparentnijeg izvještavanja o troškovima.
Napredno obračunavanje troškova
Automatska analiza korištenja
Centralizirano upravljanje
Brzi i jasni pregledi troškova
Povećana sigurnost