UPRAVLJANJE KORISNICIMA I TROŠKOVIMA

Automatska analiza korištenja i napredno obračunavanje troškova

Otkrijte savremeni okruženje za štampanje prilagođeno vašim potrebama


Mnogo je razlika između malih poduzeća, kompanija srednje veličine i internacionalnih korporacija.

Svaki ima vlastite stilove upravljanja, potrebe, klijentelu i ciljeve. Bez obzira na to koju organizaciju predstavljate, Konica Minolta vam nudi rješenje za upravljanje korisnicima i troškovima koje će zadovoljiti vaše zahtjeve. Ovaj prilagodljivi softver će zadovoljiti vaše stvarne potrebe, čak i kad se one mijenjaju s razvojem kompanije.

Rješenja

Rješenja

Troškovi i upravljanje korisnicima

Centraliziranim upravljanjem korisnika i troškova u kompaniji drastično se smanjuje potrošnja na usluge štampanja – često i do 30%. Ovo rješenje za nadzor možete koristiti da uživate u troškovno efikasnom i modernom okruženju za štampanje. Nema potrebe za velikim investicijama u infrastrukturu za štampanje: softver podržava višefunkcionalne štampače kompanije Konica Minolta i čak i male uredske štampače. Sve se stapa u jednostavnu i djelotvornu kontrolu nad svim vašim uređajima – bilo da imate malo poduzeće sa samo nekoliko višefunkcionalnih štampača ili internacionalnu kompaniju s uredima širom svijeta.

Hardware
hardware icon
Hardver kompanije Konica Minolta za štampanje

Želite vrhunske performanse u produkciji digitalne štampe? Na pravom ste mjestu. Hardverske komponente kompanije Konica Minolta za produkcijsku štampu i ured predstavljaju mjerilo u branši uz uređaje koji osiguravaju revolucionarni kvalitet kolor slika, izuzetnu brzinu crno-bijele štampe, opcije završne obrade prilikom kreiranja materijala naklonjene kvalitetu kako bi se zadovoljile vaše složene specifikacije za zadatke i još mnogo toga. Bez obzira na veličinu ili područje specijalizacije vaše kompanije, naši uređaji za štampu vam omogućavaju da izgradite infrastrukturu za štampanje, upravljate digitalnim sadržajem, instalirate vrhunske mjerne instrumente i istražujete druga rješenja dizajnirana za temeljitu promjenu vašeg toka rada.

Software
software icon
Upravljanje štampanjem SafeQ

SafeQ je rješenje za upravljanje štampanjem za kompanije koje je osmišljeno tako da vam omogućava kontrolu nad svim navikama u pogledu štampanja i podacima kako biste donosili odluke zasnovane na činjenicama o okruženju i infrastrukturi za štampanje u svojoj organizaciji. Koristite ovaj alat u vlastitu korist kako biste smanjili troškove štampanja, kopiranja i skeniranja. SafeQ bilježi sve aktivnosti višefunkcionalnih štampača, bez obzira na njihovu lokaciju i sve to da se ne biste morali brinuti i da biste povećali sigurnost i produktivnost.

Usluge
service icon
Uvijek vama na usluzi

Naše iskusno i stručno specijalizirano osoblje će odgovoriti na sva vaša pitanja i pokazati vam kako da koristite proizvod. Naše službe djeluju u vašu korist, u okviru sistema podrške koji je dizajniran tako da vi i vaša kompaniji u potpunosti iskoristite sve prednosti naših rješenja. Nudimo cijeli spektar različitih usluga, uključujući optimizirane usluge štampanja uz kombiniranje vaših konsultantskih aktivnosti; implementaciju hardvera i softvera; upravljanje tôkom rada kako biste smanjili trošenje dokumenata; te pametne sigurnosne usluge kako biste održali bezbjednost poslovanja.

Ključne funkcije

Implementirajte sistem YSoft za upravljanje štampanjem u kompanijama i napravite korak naprijed. Pomozite da se uvede savremeno okruženje za štampanje koje je fleksibilno, troškovno efikasno i sigurno. Ovaj alat za upravljanje korisnicima i troškovima će transformirati način na koji kontrolirate infrastrukturu za štampanje. Preuzmite kontrolu na budžetom uz praćenje svih troškova skeniranja, štampanja i kopiranja po korisniku, po uređaju ili po uredu. Uočite problematično ponašanje u domenu štampanja i prilagodite pravila na odgovarajući način. Ovo centralizirano okruženje za štampanje predstavlja serversku aplikaciju koja je povezana na sve vaše umrežene uređaje u imeniku kompanije, što vam omogućava da postavljate pravila upravljanja ili uvodite mnogo efikasnije tokove rada. 


Uz ovo rješenje za nadzor možete uvijek pratiti šta se tačno dešava, čak i ako vaša organizacija izvršava brojne projekte za mnogo klijenata. Možete dodijeliti šifru za obračunavanje svakom pojedinačnom klijentu i dodijeliti troškove odgovarajućim projektima. Na taj način je mnogo lakše klijentu zaračunati tačne troškove za štampanje, umjesto da se uvijek i iznova pokrivaju. Analizirajte jasne grafikone i izvještaje o upravljanju kako biste sastavili brze i sveobuhvatne preglede. Da biste ostvarili veću jasnoću i efikasnost, može kreirati i vlastite, prilagođene izvještaje. 


YSoft SafeQ je djelotvoran, fleksibilan i sveobuhvatan alat za upravljanje korisnicima i troškovima koji će vam osigurati sve funkcije koje su vam potrebne za optimiziranje toka rada, uštedu novca i iskorištavanje transparentnijeg izvještavanja o troškovima.

   

   

Napredno obračunavanje troškova

Automatska analiza korištenja

Centralizirano upravljanje

Brzi i jasni pregledi troškova

Povećana sigurnost

Koristite prilagođena rješenja i pojednostavite svakodnevni rad - preuzmite brošuru:

Preuzmite odmah

Obrazac