Komunikacije i mediji danas su neraskidivo međusobno povezani. Kad su reklamne agencije i marketinški odjeli počeli tragati za novim načinima dosezanja do brojnije publike, okrećući se štamparima uz očekivanja da oni pruže nove usluge izvan okvira njihove tradicionalne uloge, pružaoci usluga štampanja shvatili su da postoji potreba za promjenom i usmjerili su pažnju na proširivanje asortimana proizvoda i usluga dizajniranih za hvatanje ukorak s najnovijim marketinškim trendovima.
Na taj način se stvorila savršena kombinacija faktora u kojoj se digitalni marketing susreo sa osavremenjenom štampom te su zajedničkim radom kreirali osnovu za transformiranje kompanija i ostvarivanje ciljeva koji su se nekad smatrali nedostižnim.
Sam opseg usluga koje se sada mogu pružati uz najnoviju tehnologiju štampanja i marketinga je naprosto zapanjujući. Pitanje je, međutim, kako pružaoci usluga štampanja i marketinški odjeli trebaju raditi skupa na ostvarivanju zajedničkog cilja te kako se mogu povezati štampanje, web, društvene mreže, e-pošta i SMS.
Odgovor je u korištenju usluge Cross Media.