Taktilni osjeti
Pokazalo se kako dodirivanje proizvoda povećava naklonost i vjerovatnoću kupovine te kako povećava sigurnost pri ocjenjivanju tih proizvoda, kažu Joann Peck i Jennifer Wiggins.
„Taktilni elementi ambalaže doprinose ukupnom dojmu robne marke”
Uzimajući to u obzir, predstavili smo nove tehnologije štampe s taktilnim efektima koje potiču kupce na dodirivanje.
Neki dokazi sugeriraju kako taktilni elementi ambalaže proizvoda mogu doprinijeti ukupnom dojmu o robnoj marki. Najnovije istraživanje upućuje na to da, što se duže pojedinci fokusiraju na proizvod, raste vjerovatnoća kako će ga odabrati i bolje ga ocijeniti s obzirom na to koliko im se sviđa. Ako proizvodi vizuelno privlače pažnju, raste vjerovatnoća od dodirivanja; a one proizvode koje dotaknu, kupci češće kupuju.
„Upečatljiva ambalaža za privlačenje pažnje kupaca”
S obzirom na raznovrsnost proizvoda u današnjim prodavnicama, vlasnici robnih marki moraju se pobrinuti da njihovi proizvodi odskaču od konkurentskih. Posljedično, ambalaža prvo mora privući pažnju kupca. Joann Peck i Jennifer Wiggins tvrde kako ambalaža proizvoda koja je zanimljiva na dodir može povećati prodaju proizvoda čak i kad mogućnost dodirivanja ne pruža dodatne informacije o svojstvima proizvoda.
(Izvor: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; "Sensory Aspects of package design"; 2017)
Kada kupac fizički doživi i dodirne efekte poput lokaliziranih reljefnih UV premaza, čini se kako ga automatski pridobivaju. To je dobra vijest za sve.
Taktilni osjeti potiču impulzivne kupovine
Prema drugom istraživanju, „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership” (Učinak dodira na percepciju vlasništva), koje su proveli Peck i Suzanne B. Shu 2013. godine, pokazalo se kako kombinacija čula vida i dodira pojačava psihološki osjećaj vlasništva i vrednovanja u odnosu na isključivo čulo vida za 22 %, odnosno 24 %. Drugo istraživanje iz 2017., „Sensory Aspect of Package Design” (Čulni aspekt dizajna ambalaže), čiji su autori Aradhna Krishna, Luca Cian i Nilüfer Z. Aydinoglu, zaključuje kako ambalaža obložena folijom povećava stopu privlačnosti za do 2,5 puta.
Neizravne prednosti tehnika za dekoraciju štampe za vas kao pružaoca usluga štampanja
Nove tehnike za dokoraciju i tehnologije digitalnih premaza, poput lokaliziranog premazivanja digitalno odštampanih materijala, naglašavaju definirana područja i dodaju 3D efekte, ali i potiču štamparije na dodatni nivo kreativnosti – koju u konačnici mogu i više naplatiti. Odštampanom materijalu možete dodati 3D premaz i laminirati ga, čime ćete standardnu štampu pretvoriti u vrhunski proizvod.
Klijenti znaju cijeniti takav inovativan pristup, a i spremni su za njega dodatno platiti. U istraživanju „Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence” (Nakon CMYK: Upotreba posebnih efekata u digitalnoj štampi, Keypoint Intelligence) iz 2016. godine, štamparijama je postavljeno sljedeće pitanje: „U odnosu na digitalni CMYK, što podrazumijeva samo štampanje, koliko više, u postocima, možete naplatiti poboljšanu štampu?” Evropski kupci naznačili su kako su za digitalno poboljšanu štampu u odnosu na isključivo CMYK spremni platiti do 89 % više. Kupci su najspremniji bili platiti više za teksture (do 89 %), laminaciju (82 %) i metalik efekte (51 %) izrađene upotrebom nove tehnologije. Ispitanici koji su odgovorili da su zaračunavali 50 % ili više u odnosu na cijenu standardne štampe najviše su istaknuli posebne boje (28 %), folije (28 %) i teksturirane dorade (27 %).
Od pridobivanja pažnje u prodavnicama do naplaćivanja većih cijena kompanijama za oglašavanje proizvoda, dekoracije u svakom slučaju štamparijama donose korist.
Kompanija MGI je od ulaska u sektor osigurala dostupnost uljepšavanja štampe za sve, a ne samo za najvrjednije projekte. MGI serije JETvarnish 3D pruža dinamična obogaćenja za digitalnu i ofsetnu štampu, uz jedinstvene tintne primjene 3D premaza i laminiranih tekstura. Štampa se koristi u atraktivnim i dopadljivim primjenama uključujući dizajn interijera, kataloge proizvoda i brošure u sektoru turizma i putovanja, jelovnike i gastronomske ponude, luksuzne odjeljke potrošačke robe, promotivne materijale i oglase u marketinškim kampanjama te brojne druge sektore.
Želite li biti među predvodnicima štamparskog sektora, treba vam tehnologija digitalnih premaza. Možda se pitate – šta je sljedeće? Kojem će se od naših čula tehnologija okrenuti u budućnosti? Hoće li nove metode štampanja možda na neki način simulirati zvuk valova koji se nježno odbijaju od obale u turističkim brošurama ili pak miris ukusnog obroka s jelovnika? Da, to zvuči nemoguće – ali isto su govorili i za taktilno štampanje.
Želite li popričati s nekim od naših stručnjaka o tome kako tehnologija digitalnih premaza kompanije MGI može vašu kompaniju učiniti profitabilnijom?
MGI nudi široku lepezu premaza koja će vam donijeti sve prednosti dekoracija preko noći i povećati vaše marže jednim potezom. Ako želite saznati više o ulaganju u budućnost štampanja uz pomoć naših revolucionarnih tehnika za dekoraciju – i pritom možda testirati dio našeg hardvera – kliknite na Kontakt i javit ćemo vam se direktno!