• dokoni CASE

    Dokoni CASEHeroSlider

Optimiziranje tokova rada za dokumente uz SharePoint


Obrađivanje dokumenata i saradnja danas predstavljaju ključne aspetke svakodnevnih poslovnih obaveza u manje ili više svakom korporativnom okruženju u kojem obično nekoliko saradnika rukuje dokumentima i dijeli ih među sobom. Kao neposredna aplikacija za upravljanje tokom rada za dokumente zasnovana na tehnologijama sistema Microsoft SharePoint, dokoni CASE pruža vrijedna proširenja i unapređenja za funkciju upravljanja sadržajem u sistemu MS SharePoint.

Uz ugrađenu podršku za definirane tokove rada, aplikacija olakšava obrađivanje digitaliziranih dokumenata. dokoni CASE nudi trenutni pregled lokacije i stvarnog statusa dokumenata. Kao sveobuhvatni modul za upravljanje sadržajem kompanije (ECM), dokoni CASE omogućava jasne funkcije za tok rada za dokumente.


software-ba-7781-dokoni-case-0-0.webp
software-ba-7781-dokoni-case-1-0.webp

dokoni CASE

Upravljanje sadržajem

  • Indeksiranje dokumenata
  • Modularni tokovi rada
  • Trenutni pregled dokumenata
  • Dugmad makronaredbi
  • Sistem obavještavanja
  • Izvoz/uvoz dokumenata iz drugih izvora
  • Poboljšanja funkcionalnost višefunkcionalnih periferijskih uređaja kompanije Konica Minolta
  • Napredno uprravljanje i sigurnost
Preuzmite brošuru o proizvodu odmah kako biste imali sve informacije pri ruci.
Preuzmite brošuru o proizvodu odmah kako biste imali sve informacije pri ruci.