dokoni CASE


Optimiziranje tokova rada za dokumente uz SharePoint


Obrađivanje dokumenata i saradnja danas predstavljaju ključne aspetke svakodnevnih poslovnih obaveza u manje ili više svakom korporativnom okruženju u kojem obično nekoliko saradnika rukuje dokumentima i dijeli ih među sobom. Kao neposredna aplikacija za upravljanje tokom rada za dokumente zasnovana na tehnologijama sistema Microsoft SharePoint, dokoni CASE pruža vrijedna proširenja i unapređenja za funkciju upravljanja sadržajem u sistemu MS SharePoint.

Uz ugrađenu podršku za definirane tokove rada, aplikacija olakšava obrađivanje digitaliziranih dokumenata. dokoni CASE nudi trenutni pregled lokacije i stvarnog statusa dokumenata. Kao sveobuhvatni modul za upravljanje sadržajem kompanije (ECM), dokoni CASE omogućava jasne funkcije za tok rada za dokumente.


Logotip dokoni CASE


Tok rada za dokoni CASE

dokoni CASE

dokoni CASE

Upravljanje sadržajem

  • Indeksiranje dokumenata
  • Modularni tokovi rada
  • Trenutni pregled dokumenata
  • Dugmad makronaredbi
  • Sistem obavještavanja
  • Izvoz/uvoz dokumenata iz drugih izvora
  • Poboljšanja funkcionalnost višefunkcionalnih periferijskih uređaja kompanije Konica Minolta
  • Napredno uprravljanje i sigurnost

Preuzmite brošuru o proizvodu odmah kako biste imali sve informacije pri ruci.

dokoni CASE brošura

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Obrazac

Da, želim primati informacije preko:

za trenutne proizvode i usluge Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH i za ostale pridružene kompanije unutar grupacije, kreirane za naše lično interesovanje. Vaši podaci će biti procesuirani u skladu s našom politikom privatnosti.

Tekstna polja sa slovima * su obavezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings