dokoni CASE


Optimiziranje tokova rada za dokumente uz SharePoint


Obrađivanje dokumenata i saradnja danas predstavljaju ključne aspetke svakodnevnih poslovnih obaveza u manje ili više svakom korporativnom okruženju u kojem obično nekoliko saradnika rukuje dokumentima i dijeli ih među sobom. Kao neposredna aplikacija za upravljanje tokom rada za dokumente zasnovana na tehnologijama sistema Microsoft SharePoint, dokoni CASE pruža vrijedna proširenja i unapređenja za funkciju upravljanja sadržajem u sistemu MS SharePoint.

Uz ugrađenu podršku za definirane tokove rada, aplikacija olakšava obrađivanje digitaliziranih dokumenata. dokoni CASE nudi trenutni pregled lokacije i stvarnog statusa dokumenata. Kao sveobuhvatni modul za upravljanje sadržajem kompanije (ECM), dokoni CASE omogućava jasne funkcije za tok rada za dokumente.



dokoni CASE

dokoni CASE

Upravljanje sadržajem

  • Indeksiranje dokumenata
  • Modularni tokovi rada
  • Trenutni pregled dokumenata
  • Dugmad makronaredbi
  • Sistem obavještavanja
  • Izvoz/uvoz dokumenata iz drugih izvora
  • Poboljšanja funkcionalnost višefunkcionalnih periferijskih uređaja kompanije Konica Minolta
  • Napredno uprravljanje i sigurnost

Preuzmite brošuru o proizvodu odmah kako biste imali sve informacije pri ruci.

dokoni CASE brošura

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Obrazac

Da, želim primati informacije preko:

za trenutne proizvode i usluge Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH i za ostale pridružene kompanije unutar grupacije, kreirane za naše lično interesovanje. Vaši podaci će biti procesuirani u skladu s našom politikom privatnosti.

Tekstna polja sa slovima * su obavezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings