Optimiziranje tokova rada za dokumente uz SharePoint
Obrađivanje dokumenata i saradnja danas predstavljaju ključne aspetke svakodnevnih poslovnih obaveza u manje ili više svakom korporativnom okruženju u kojem obično nekoliko saradnika rukuje dokumentima i dijeli ih među sobom. Kao neposredna aplikacija za upravljanje tokom rada za dokumente zasnovana na tehnologijama sistema Microsoft SharePoint, dokoni CASE pruža vrijedna proširenja i unapređenja za funkciju upravljanja sadržajem u sistemu MS SharePoint.
Uz ugrađenu podršku za definirane tokove rada, aplikacija olakšava obrađivanje digitaliziranih dokumenata. dokoni CASE nudi trenutni pregled lokacije i stvarnog statusa dokumenata. Kao sveobuhvatni modul za upravljanje sadržajem kompanije (ECM), dokoni CASE omogućava jasne funkcije za tok rada za dokumente.


dokoni CASE
Upravljanje sadržajem
- Indeksiranje dokumenata
- Modularni tokovi rada
- Trenutni pregled dokumenata
- Dugmad makronaredbi
- Sistem obavještavanja
- Izvoz/uvoz dokumenata iz drugih izvora
- Poboljšanja funkcionalnost višefunkcionalnih periferijskih uređaja kompanije Konica Minolta
- Napredno uprravljanje i sigurnost