Automatiziranje poslovnih procesa na platformi SharePoint
Svaka organizacija ili kompanija danas ovisi i automatiziranju procesa s dokumentima, kao i dinamičkim promjenama koje takvi procesi zahtijevaju. Sistem dokoni PROCESS omogućava poslovnim korisnicima i IT stručnjacima da brzo i lako automatiziraju sve vrste poslovnih procesa, usmjeravaju zadatke i sarađuju na dokumentima.
Kao sveobuhvatni modul za upravljanje sadržajem kompanije (ECM), dokoni PROCESS je zanimljiv korisnicima koji imaju uređaje u vlastitim poslovnim prostorijama, kao i mobilne uređaje. Odgovarajući na širok raspon raznovrsnih zahtjeva, aplikacija pruža intuitivni dizajner toka rada zasnovan na webu s funkcijom povlačenja i ispuštanja; olakšava modeliranje i unapređivanje bilo kojeg jednostavnog ili složenog poslovnog procesa; povezuje se podacima iz različitih sistema (npr. SQL, Exchange Server, Web Services); i integrira se s uslugama na oblaku zasnovanim na platformi Microsoft SharePoint.
Određeni moduli pružaju mogućnost za proširivanje procesa i tokova rada na mobilne, društvene i sisteme zasnovane na oblaku.


dokoni PROCESS
Upravljanje sadržajem
- Automatizirani poslovni procesi
- Kreirajte "korisnički definirane radnje"
- Direktna povezivost
- Potpuno iskoristite SharePoint
- Obrasci tokova rada zasnovani na webu
- Transformacija toka rada
- Veza s oblakom
- Mobilne aplikacije