dokoni SYNC & SHARE

Zašto je nošenje posla u džepu danas sasvim normalno


Saradnja gdje god da se nalazite, kad god želite i s bilo kojeg uređaja


Rješenja za mobilnu saradnju koja omogućavaju sinhroniziranje dokumenata i sigurno dijeljenje datoteka postala su itekako prisutna u savremenim poslovnim okruženjima svih vrsta. Ta rješenja na mreži zaposlenicima nude potrebnu fleksibilnost uz unapređivanje sigurnosti podataka koja je ključna za dobro poslovanje. Ona omogućavaju zaposlenicima da kreiraju vlastite radne strukture i upravljaju njima te da efikasnije nego ikad prije koriste prednosti opcija za pohranjivanje podataka i dijeljenje datoteka radeći skupa gdje god da se nalaze, kad god žele i s uređaja po vlastitom izboru. 


Međutim, ako se takvi alati koriste unutar poslovnog okruženja bez znanja IT odjela kompanije, a dati zaposlenik ili zaposlenica kasnije napusti organizaciju, može doći do gubljenja informacija i dokumenata. Mjere za zaštitu sadržaja su dodatno dobile na značaju otkako su proteklih godina na snagu stupili strožiji evropski propisi za zaštitu podataka. 


Rješenje kompanije Konica Minolta dokoni SYNC & SHARE za mobilnu saradnju nudi zaokruženi paket koji odgovara na sve takve potrebe. Rješenje omogućava vašoj kompaniji da pruža podršku i sigurnost zaposlenicima koristeći platformu koja im omogućava da bezbjedno sinhroniziraju i dijele dokumente s eksternim i internim saradnicima, neovisno o vremenu, uređaju i lokaciji, uz zaštitu sadržaja koji je pohranjen na platformi. 


Aplikacija prethodne verzije dokumenata održava netaknutim te pouzdano prati i čuva pojedinačne unose i sadržaje. Opcija dodavanja komentara u datoteke i dokumente i automatskog slanja obavještenja saradnicima povećava brzinu i efikasnost prilikom zajedničkog rada na dokumentima. Aplikacija korisnicima usluge dokoni SYNC & SHARE pruža potpunu fleksibilnost u pogledu vremena, lokacije i uređaja, što je čini posebno zanimljivom za kompanije koje djeluju u više zemalja




dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Distribuiranje dokumenata

  • Dijeljenje datoteka s internim i eksternim saradnicima 
  • Pristupačnost sa svih uređaja
  • Integracija s višestrukim repozitorijima podataka
  • Združena povezivost s višestrukim instalacijama na različitim lokacijama 
  • Funkcija dopremanja datoteka

Upravljanje sadržajem

  • Sinhronizacija održava sve podatke sinhroniziranim sa svim korisnicima i svim uređajima
  • Funkcija omiljenih datoteka omogućava brz pristup najčešće korištenim datotekama
  • Komentiranje datoteka radi razgovaranja o sadržaju u datotekama
  • Označavanje dokumenata radi bržeg pretraživanja 
  • Mogućnost toka rada
  • Upravljanje korisnicima 

Preuzmite brošuru o proizvodu odmah kako biste imali sve informacije pri ruci.

dokoni SYNC & SHARE brošura

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Obrazac

Required form 'SoftwareContactForm' does not exist.

Tekstna polja sa slovima * su obavezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings