Menadžer računa za PageScope za centralizirano prikupljanje detaljnih očitanja brojača i izračunavanje nastalih troškova.
Kao jedan od modula u paketu PageScope Enterprise Suite, Menadžer računa omogućava sveobuhvatnu kontrolu izlaznog ispisa i troškova.
On omogućava okruženjima u kojima se mnogo štampa da vrše samostalne procjene troškova za štampanje, definiraju budžete za štampanje i poboljšavaju transparentnost troškova štampanja kako bi se ograničilo nepotrebno štampanje. Pored upravljanja štampanjem, Menadžer računa omogućava centralizirano praćenje i nadzor svih aktivnosti kopiranja, skeniranja i faksiranja.

Menadžer raučuna za PageScope
Dodjeljivanje troškova i povrat novca
- Automatsko praćenje
- Fleksibilno raspoređivanje troškova
- Sinhroniziranje s uslugom Active Directory
- Tačno izračunavanje troškova štampanja
- Alat za evidentiranje štampanja
Upravljanje budžetom i kvotama
- Fleksibilno dodjeljivanje kvota
- Periodično poništavanje kvota
- Automatsko obavještavanje
Detaljno obavještavanje o ispisu
- Izvještavanje o ispisu na osnovu stručnjaka
- Kreiranje izvještaja
- Lako kreiranje unakrsnih referenci
- Izvoz rezultata izvještaja
- Funkcija kreiranja rasporeda