Podijelite
Digitalna tehnologija tiska je postala sve učestaliji izbor tehnologije u proizvodnji etiketa, čak 35% tržišta etiketa je sada u potpunosti prešlo na digitalni ili hibridni tisak. U zadivljujućem zaokretu, digitalna tehnologija zauzima sve veći dio tržišta, jer sve više brendova prepoznaje agilnost i brzu reakciju kao ključne čimbenike u ispunjavanju sve promjenjivih obrazaca potražnje u novom svijetu mogućnosti.
Ova tvrdnja osobito vrijedi za tržište etiketa i ambalaže. Tehnologija ne samo da je ostala otporna usred nepovoljnih globalnih izazova, već su se usred ovih nepovoljnih uvjeta dogodili pozitivni pomaci dok napredujemo s prijelaza s analogne na digitalnu tehnologiju. Digitalna transformacija je postala nezaustavljiva.
S trendovima koji se zahvaljući digitalnoj transformaciji ubrzavaju, kao što su automatizacija, online kupnja i web trgovina, posvuda vidimo prilike za kupce koji žele otkriti nove mogućnosti tiska dok ulaze u novi svijet mogućnosti koje pružaju nove aplikacije koje se mogu isporučiti samo putem novih tehnologija digitalne proizvodnje. Tijek rada, softver i automatizacija procesa, zajedno s cloud rješenjima, ključni su pokretači za bolju automatizaciju i učinkovitost kao dio težnje prema "pametnoj tvornici". Prilike su posvuda. A tržište etiketa i ambalaže nastavlja rasti zahvaljujući digitalnom ispisu. Tehnologija digitalnog tiska etiketa nastaviti će se širiti na tradicionalni flekso i offset teritorij, što je dobra vijest za sve one koji su već aktivno uključeni u digitalnu proizvodnju, ali i za one koji žele ulagati.
Naš optimizam podržavaju i drugi svjetski stručnjaci koji također izvješćuju da će se ostvariti predikcije o značajnim mogućnostima rasta u nadolazećoj godini, ali i kasnije. Trend rasta nakon pandemije za tržišta etiketa i ambalaže stručno je mišljenje Smithersa¹.
U izvješću o trendovima i pokretačima koji oblikuju buduća tržišta digitalnog ispisa, analitičari su otkrili brojku da gotovo 35% ukupne vrijednosti tržišta otpada na potpuno digitalnu ili hibridnu proizvodnju etiketa. Digitalna tehnologija je odavno postala primarni izbor pri odabiru tehnologije tiska. Smithers kaže da je vrijednost globalnog tržišta digitalno tiskanih etiketa vrijedila čak 12,6 milijardi dolara u 2022. godini, s rastom po CAGR-u (složena godišnja stopa rasta) od 7,7% od 2017., dok je obujam rastao prosječno 10,8%.
“Pandemija je zabilježila značajan rast osnovnih potrošnih proizvoda jer su industrijska i rasuta pakiranja zahtijevala etikete, ali uz pad potražnje za mnogim luksuznim proizvodima”, navodi se u izvješću. "Digitalni tisak je osvojio tržište jer je sve više robnih marki i trgovaca identificiralo agilnost i brzu reakciju kao važne čimbenike u ispunjavanju brzo promjenjivih obrazaca potražnje. "Vrijednost digitalno tiskanih etiketa dosegnuti će gotovo 20 milijardi dolara do 2032. godine, kada će izvedba digitalnih tiskarskih strojeva nadmašiti analognu proizvodnju, s digitalnim oplemenjivanjem i ugrađenim opcijama završne obrade. U izvješću se također kaže: “Kako stanovništvo raste, raste i broj kućanstava, sukladno tomu rasti će i volumen potrebne ambalaže i količine pakiranja. E-trgovina s pojedincima zahtijeva više ambalaže za zaštitu artikala u prijevozu. Iako većina ambalaže nije otisnuta (boce, staklenke, limenke za hranu, omoti, bačve, torbe, vreće za rasuti teret, valovita folija, folije), neke od njih ipak zahtijevaju etikete.”
Kao još jedan primjer prelaska na digitalnu proizvodnju, FINAT otkriva da je više od trećine ispitanika (37%) iz nedavnog istraživanja izjavilo da će u 2023.godini investirati u stroj digitalne tehnologije. To je bio značajan skok u odnosu na istraživanje provedeno 2021. godine kada je 21% zaposlenika izjavio težnju za investiranjem u digitalnu opremu. U FINATOVOM najnovijem izvješću i analizi za jedinstveno digitalno tržište, predsjednik udruge Philippe Voet kaže: „Etikete su neizostavan pokretač kritične infrastrukture”, dodajući da “prerađivači etiketa izvještavaju da je njihovo digitalno poslovanje značajno poraslo s obzirom na pandemiju. i stalnu potrebu za naručivanjem u žurbi.”
Podaci istraživačkih analitičara IDC-a pokazuju da se očekuje da će zapadnoeuropsko tržište pisača za digitalnu proizvodnju etiketa i ambalaže porasti po CAGR-u do 13,1% u petogodišnjem razdoblju do 2025.
Nastavit ćemo pomicati granice s našom tehnologijom temeljenom na tonerima koja nas je učinila vodećim na tržištu u digitalnoj proizvodnji etiketa – nešto više od šest godina otkako smo prvi put ušli u sektor. Izvorno ciljajući na male i srednje prerađivače etiketa, kao globalni dobavljač tehnologije s lokalnom uslužnom strukturom, sada također ciljamo na vrhunska tržišta uvođenjem našeg AccurioLabel 400 digitalnog rješenja za tisak u jednom prolazu.
Samo nas još završni koraci dijele od prve instalacije našeg novog AccurioLabel 400 digitalnog rješenja. Nakon opsežnog internog testiranja i izuzetno pozitivnih povratnih informacija s prvih javnih prezentacija našeg novog modela. Važna poboljšanja AccurioLabel 400 uključuju daljnje smanjenje troškova rada zahvaljujući još izdržljivijim dijelovima, dostupnosti u konfiguracijama s 4 i 5 boja i mogućnosti proširenja aplikacija s bijelim tonerom i brzinom ispisa do 39,9 metara u minuti. "Uvođenjem bijele boje otvorili smo nove prilike čija se vrijednost ne može procijeniti", kaže IDC u svojoj tržišnoj bilješci. “Procijenjenih 3000 proizvođača etiketa u prostoru srednjeg do velikog volumena pozdravit će poslovne prilike koje donosi ovaj dodatak u boji. AccurioLabel 400 pomiče granice automatizacije, brzine, fleksibilnosti i mogućnosti boja, omogućujući Konica Minolti daljnji prodor na tržište etiketa i ambalaže”. Izvješće dodaje da novi tisak “također naglašava predanost Konica Minolte inovacijama i pokretanju rasta na tržištu etiketa i ambalaže”.
Ali nećemo počivati na lovorikama. Još je veliki posao pred nama, ustrajni smo u edukaciji tržišta o prednostima digitlane produkcije. U partnerskom pristupu, odlučni smo pomoći našim klijentima da otključaju potencijal digitalizacije kako bi dosegnuli sljedeću razinu digitalne zrelosti svoje organizacije.
Osim što ćemo nastaviti učvršćivati svoju poziciju jednog od glavnih proizvođača u digitalnoj proizvodnji etiketa, također ćemo gledati širu sliku kako bismo pomogli kupcima da oblikuju svoju budućnost. Kao podrška "inteligentnom povezanom radnom mjestu", Konica Minolta nudi usluge u cloudu, IT, upravljanog ispisa i video rješenja za rad na daljinu, suradnju, upravljanje tijekovima rada te automatizaciju i sigurnost.
Etikete predstavljaju vitalan alat za opskrbne lance pružajući vitalni alat za prenošenje informacija. A naginjanje prema digitalnoj proizvodnji postat će sve izraženije.